אטרקציות לאוהבים. בישראל

כל מערכת יחסים זקוקה לטוויסט מרגש, בין אם מדובר בתחילת הקשר הזוגי או אחרי שנים ארוכות של נישואים, הזדמנות לשבור את השגרה ולהתאהב מחדש.

אחרי שמיציתם את האפשרויות של מסעדה משובחת או סרט רומנטי בקולנוע, תוכלו לשנות אווירה ולחפש אקשן זוגי בין שלל האטרקציות המוצעות במדינת ישראל, שבניגוד למה שניתן לחשוב, אינן מיועדות רק לילדים ובני נוער, מבוגרים אוהבים יוכלו ליהנות מהן לא פחות.
מבחר אטרקציות פזורות מדרום ועד צפון, כשלכל אחת מהן קונספט ייחודי משלה, אדרנלין, אווירה, נוף, טבילה מסעירה במים, רובן בתשלום אך שוות את מחיר הכניסה כזיכרון מתוק להמשך.
יצאנו אני ובת זוגתי לחוויה בלתי שגרתית במגוון אתרי אטרקציה, חילקנו את האטרקציות בין הנופשים הזוגיים (חופשות נדירות בהן לילדים יש סידור ולנו יש שפע של פרטיות וזמן פנוי) וגילינו שלא רק ארוחה לאור נרות או טיול מול השקיעה, יש עוד הרבה הרפתקאות מרגשות שום בחוץ.

הרכבל הארוך ביותר בארץ
בעת אירוח פסטורלי במושב שאר ישוב, כשלאורחי המושב הלנים בצימרים יש מפתח מיוחד לנחל (שהוא אחד מערוצי נחל דן), החלטנו להשקיף מעל הנוף הקסום מכל עבר ולנסוע לצוק מנרה. שנים ארוכות עברו מאז החוויה שחווינו בתור בני נוער והפעם החלטנו שלא נשקשק כל הדרך לפסגה וננסה ליהנות מהנוף. אתר הרכבל קיים מאז שנת 1998, וכולל פעילויות אקטיביות לכל המשפחה, טיפוס הרים, טיולי אופניים, מגלשת הרים ועוד, אבל אין ספק שעבור מי שמחפש רגעים של שקט, השיא של האתר הוא הרכבל שמטפס לגובה של 742 מטר. אומנם לא היינו בקרון לבד, הצטרפו אלינו עוד 6 נוסעים, אבל כל אחד היה מהפונט לכיוון אחר, אז התחושה היתה חמימה, הלב דפק, קצת כמו בתחילת התאהבות. הצוק עצמו ממוקם בגובה של 750 מטר והרכבל ל צוק מנרה נחשב לרכבל הארוך ביותר במדינה, תחילת המסלול בקרית מונה וסיומו בקיבוץ מנרה. תחושת הריחוף משכרת להפליא וכשמגיעים לפסגה, מרגישים על גג העולם, כשהכל מסביב ירוק וניתן לראות את החרמון ורמת הגולן, הבאנו עמנו קפה ועוגיות והשתרענו בפסגה לפיקניק מאולתר. היה קסום.
טלפון: 04-6905830. כרטיס כניסה שכולל עליה וירידה ברכבל יעלה לכם בימי חול 59 שקלים, בסופי שבוע ובחודש יולי 69 שקלים ובפסח, סוכות וחודש אוגוסט, 75 שקלים.

להיסחף בזרם
אחרי שכמעט נגענו בשמיים, הרגשנו שאנחנו חייבים לרדת למים, היה כל כך חם, שהכי התחשק לנו בעולם זה להתרטב וזכרנו איך נהנו פעם מרפטינג משותף בחו”ל. החלטנו הפעם למתן את החוויה וליהנות מקייקים עד כה לא ניסינו, הגענו לקייקי כפר בלום בית הילל, אתר מטופח שנושק לירדן ולחצבני. כשהגענו התעוררו מספר משפחות שלנו כאן בקמפינג והילדים כבר קיפצו על חבלים, הרגשנו כל כך חופשיים (אבל גם מתגעגעים לילדים בבית שבטח היו נהנים כאן). בהתחלה תודרכנו היטב, למרות שבחרנו במסלול המשפחתי ולא במסלול האתגרי, אחרי תרגול קצרצר בשטח וציוד בחגורות הצלה, נכנסו לקייק זוגי ויצאנו לדרך. טוב עבדנו לאחרונה במכון הכושר כי זקוקים למעט שרירים לתפעל מהר את הקייק, אם כי כל אחד יכול, המים גם היו עדינים כלפינו באותו יום, ומצאנו את עצמנו נהנים מהנוף והשלווה, מעת לעת נתקעים בצמחיית הנחל או מסתובבים לאחור, אבל למדנו לעבוד בשיתוף פעולה ובתיאום (כמו שצריך בזוגיות ארוכת שנים) ואחרי שעה וחצי בערך ו-4 ק”מ של מאמץ קל הגענו ליעד המבוקש מעט רטובים אבל בהחלט מבסוטים.
הטריפ הזה יעלה לכם 85 שקלים למשתתף. טלפון: 04-6903388.

דוהרים קדימה
יש פחד שמלווה אותי שנים, מאז עפתי מסוס דוהר וכל עת מחדש אני נלחם בו והפעם, החלטתי שכבת זוגתי לצידי, שאני עולה ורוכב לא משנה מה. באחד מימי הכיף שלנו בכרמל, אחרי ששוטטנו ביער וראינו את העצים השרופים והלב נכמר עליהם, חיפשנו נקודה ירוקה לדהור בשקט וכך התגלגלנו לחוויית הרוכבים, חווה בבית אורן שלא ספגה מכה מהאש הבוערת מסביב ונשארה ירוקה ויפה. קבלנו תדרוך קצר על הסוסים ואז יצאנו עם מדריך מצחיק לאללה לטיול פסטורלי ושקט ברמת לוביה ובשוויצריה הקטנה,  אחד המקומות הירוקים ביותר בארץ, אהבנו שלאט לאט פיתחנו קצב משותף ודהרנו זה לצד זו, כאילו משהו בזוגיות ארוכה גורם לך להסתגל לקצב אחד של השני. הנוף מסביב באמת יפהפה ומזג האוויר היה נעים למרות שזה כבר היה בתחילת הקיץ, אחר כך ישבנו לארוחת ברים טובה במסעדה קאת בלו במתחם וצפינו בסוסים נהנים מהשמש.
סיור עולה 100 שקלים למשך שעה, במסגרת קבוצה. טלפון: 04-8248474.

על הגובה, באילת
פעם ראשונה שנסענו לאילת בהרכב זוגי ובלי הילדים, אילת מרגישה אחרת, רגועה יותר ובכל זאת, אחרי בטן גב בים ובבריכה ואחרי גמענו בשקיקה חצי רומן (אני) וספר מתח (הוא) החלטנו לחפש אטרקציות באילת שיתאימו לנו לחופשה רומנטית, והחלטנו שזה יהיה בים, כי אם כבר אנחנו באילת, אז שנהנה ממפרץ אילת, ממי הטורקיז וממעט אקשן שלא מתאפשר לנו בחופשות עם הילדים.
בחרנו במצנחי ים, שתמיד ראינו שחותכים את שמי אילת וחלמנו לנסות יום אחד, שנתגבר על החשש. האמת שמצנחי ים זה לא מפחיד בכלל, ראינו בני נוער עושים זאת (מצד שני, לבני נוער תמיד יש יותר אומץ, זה הגיל הזה שבו הם במרד הנעורים) והיתרון הגדול עבור זוגות הוא שאפשר להיות ביחד, זה לצד זה, קרובים יותר מתמיד, כל אחד קשור היטב ומה שקורה בפועל זה שעולים על סירה כשכבר קשורים למצנח וחגורים היטב, הסירה שטה מהר מהר, ואז נוסקים לגובה (זה לא בא בבום, אלא בהדרגתיות) מתעופפים כלפי מעלה עד שמתייצבים באמצעות חבל באורך 100 מטרים. אחרי שדפיקות הלב מסתדרות, אפר לראות מגבוה את המפרץ הכחול ואת המלונות ואת ההרים השזופים וגם את המדינות השכנות וכל מה שתקלטו מגבוה, כשיש לכם ביחד 10 דקות להתענג על המראות האלה ועל החוויה.
יש מגוון חברות פנאי באילת שמציעות את התענוג הזה שלרוב עולה בסביבות 160 שקלים לאדם.

האהבה פורחת
החלום שלנו תמיד היה לעוף בכדור פורח, עוד כשקראנו ספרים על כדורים פורחים או כשראינו זוגות בטלוויזיה עושים את זה ונהנים, אבל התענוג לא זול עד שמצאנו באחד מאתרי הקופונים קופון לכדור פורח ומיד קפצנו על ההזדמנות. בחרנו את אזור הגלבוע הירוק והיפה כיעד לאטרקציה, כי אם כבר לעוף בכדור פורח, אז שלמטה יהיה מרהיב ביופיו. למעשה, הטיסה מתבצעת בין הגלבוע לתבור, כך שהנוף מגוון להפליא, התייצבנו מיד עם הזריחה, קצת קופאים מקור אבל מאוד נרגשים, הסבירו לנו שבשעות האלה יש את תנאי מזג האוויר האידיאליים לרחיפה יציבה ובטוחה, ונכנסנו לסל הנצרים של הכדור עם המדריך שליווה אותנו ועוד מספר זוגות, אחזנו כוסות יין ואפילו קיבלנו אפשרות לנווט את הכדור, כל זוג בתורו, עמדנו כל הזמן אבל ממש לא הרגשנו את הרגליים כואבות, כל רגע הסתובבנו לצד אחר כדי ליהנות ממה שהבטיחו לנו – נוף פנוראמי מרשים. זו היתה רחיפה של כמעט שעה אבל הזמן עבר בטיל. ככה זה כשנהנים.
עלות החוויה משתנה בין חברה לחברה, אבל המחיר נע סביב 1,350 שקלים.

אטרקציות בתשלום בישראל אטרקציות מומלצות בישראל אטרקציות מומלצות לצעירים מקומות ואזורי מומלצים למטייל בישראל ,

התגובות שלך

אתה צריך להיות מחובר לשלוח תגובה

מידע על יאיר טיולים

בוגר בית ספר לתיירות, עוסק במידענות תיירותית, פנאי ונופש, בתור תחביב אישי, במשך 15 שנה.
האתר משמש למידע אישי בלבד ואיננו אתר מסחרי.