יומן מסלול טיול של אלי מערבי בלאס וגאס

התפרצות הר גאש במלון מיראג'
נחתנו בשעה טובה בלאס ווגאס בשעה 22:00 (שעון מקומי) סה"כ שעות טיסה כ- 7 שעות מאורלנדו עם חניית ביניים בסנט לואיס.

פנינו לקבל את המיני וואן. קיבלנו מיני וואן פורד וכמובן עם GPS. הפעם אנו כבר מתורגלים עם ה-GPS . הכנסנו את הכתובת של הדוד של החברים וקדימה לדרך. תוך 20 דקות הגענו ישירות לבית של הדוד. נכנסנו אמרנו שלום העלנו חוויות וכמובן דפקנו מס` כוסות קפה שחור  "א מ י ת י " . שם פגשנו את שאר המשפחה. החלטנו לנסוע לכיוון המלון (האוואר ג`ונסון , בסטריפ) השעה כבר 02:30. ההזמנה כבר בוטלה (עקב כך שלא הודענו שאנו מאחרים, אבל הכל הסתדר) קיבלנו חדר, התארגנו מהר מקלחת ושינה טובה. והשעה כבר 03:00 של היום 04/04/04, ולילה טוב.

כשהגענו למלון החל לרדת גשם קל בלאס ווגאס. והיום בלאס ווגאס עוברים לשעון קיץ, עוד שעה אחורה. כל החלפת הזמנים והשעונים ממש בלבל אותנו.

ערב חג – ליל הסדר בלאס ווגאס

היום החלטנו לנסוע לכיוון סכר הובר דאם ואגם לייק מייד.

המרחק מלאס ווגאס לסכר הוא כ-30 דקות בלבד. עפ"י השילוט וכמובן בעזרתה הנדיבה של ה-GPS  נסענו לכיוון הסכר. הגענו לסכר בסביבות השעה 09:30 ישירות לחנייה, מבנה בין 5 קומות חנייה, שילמנו 5$ לחנייה וירדנו במעלית לכיוון הקופות כבר בכניסה לכיוון הקופות רואים את גודלו ועוצמתו של סכר הובר דאם. מבנה ענק ארוך ומרשים היושב בתוך ערוץ נהר הקולורדו, אשר מהווה את הגבול הטבעי בין מדינת נוואדה למדינת אריזונה.

בכניסה לסכר ישנם מספר מסלולי סיור הרגיל 10$ ועם קסדת מגן (למזכרת) עם סמל הסכר 17$. בכניסה לקופות ישנה תמונה ענקית של הסכר אשר תמורת 5$ ניתן להצטלם אייתו.

נכנסנו לאחד מבתי הקולנוע (יש כמה במספר) ושם צפייה בסרט על איך וכיצד נבנה הסכר עם הסבר של מדריך. תחילת תכנון ובנייתו נמשך משנת 1931 – 1944. בניית הסכר החלה בשנת 1941-1944 סה"כ 3 שנים לקח לבנות את הסכר העצום. הפועל הפשוט קיבל 25 סנט לשעה ואלה שעבדו בתוך המכרות קיבלו קצת יותר. ואילו הפועלים אשר התעסקו בחומר הנפץ (הדינמיט) שזה נחשב בזמנו לעבודה מאוד מסוכנת (עקב בחום הרב הדינמיט אינה יציבה וכל שפשוף קל הייה מפעיל אותה וגורם לפיצוץ) קיבלו 1.05$ לשעה. בחוץ ממש לפני העלייה על הסכר ישנה אנדרטה גדולה ומרשימה לזכר אלו שנהרגו בעת בניית הסכר.

בסיום ההקרנה יורדים במעלית לתוך הסכר עצמו (חתיכת ירידה, עקב המהירות הלחץ באוזניים רב) ניגשים לאולם הטורבינות. אולם ענקי ובו מס` טורבינות (יש מס` אולמות של טורבינות) כאן מקבלים הסבר על כמות ועוצמת הקילו-וואט שכל טורבינה מייצרת וכו`. ישנם מס` טורבינות, 8 מהם מייצרות חשמל לצד של מדינת נוואדה ו-9 נוספות לצד של מדינת אריזונה.

בהמשך הסיור עולים שוב במעלית והפעם למרפסת התצפית על הסכר. גם כאן מקבלים הסבר על מבנה הסכר ועוצמתו ועל תהליך בנייתו. מהמרפסת ישנה תצפית מדהימה על גובה, ורוחב הסכר. בסיום יש סיור בתוך מאין מוזיאון של הסכר.

יצאנו לכיוון הכביש המוביל על הסכר. הצטלמנו, על רקע האגם המדהים, אגם ענקי שבו נאגרים המים. המים יורדים לתוך הסכר מתוך פירים עגולים ונופלים מגובה רב ומפעילים את הטורבינות. חלק מהמים זורם לאפיק הנהר וחלקו נשאב מחדש לאגם וחוזר חלילה.

לחץ הבאים לראות את הסכר הוא עצום טוב שהגענו מוקדם (פקק הרכבים הייה מאוד ארוך והתחיל להיות ממש חם).

לאחר הסיור בסכר הובר דאם נסענו לכיוון אגם לייק מייד, מהסכר חזרנו לכיוון לאס ווגאס כשבדרך עוברים את העיירה "בולדר סיטי" (זו עיירה שנבנתה בשעתו במיוחד עבור הפועלים שעבדו בסכר) ולפני הפנייה לאגם יש באמצע המדבר ממש בשום מקום, מלון. כן מלון בשם "אסיאנדה" (Hacienda), ברחבה הצמודה לחנייה בצד ישנו מנחת הליקופטרים אשר עושים סיורים אוויריים מעל הסכר ומעל לאגם לייק מייד ונהר הקולורדו בתמורה ל-29$ לאדם.

פנינו לאגם לייק מייד אחר המלון ישנה פנייה לאגם. דמי כניסה לרכב 5$. באגם יש מס` אתרים שניתן לבקר בהם. 2 מרינות גדולות, חניון ענקי לקמפינג ולקרוואנים, חופי רחצה ודייג, נכנסנו עפ"י השילוט "למרינה לאס ווגאס". זו מרינה ענקית עם מזח צף ובו סירות ויכטות מכל הסוגים, מינים והגדלים, פשוט מדהים. עלינו על המזח וכבר בהתחלה אתה רואה את עופות המים ודגי הקרפיון הענקיים, פשוט ענקיים. הם פשוט אוכלים הכל, זרקנו להם גרעינים ופופ קורן והם התקבצו בהמוניהם וטרפו את הכל. (חל איסור דייג במקום למעט אתרי דייג המאושרים לכך). המשכנו לתוך המרינה והתרשמנו מהיכטות ומהסירות המדהימות. נכנסנו לאכול במסעדה המקומית (כמובן חלוקת גלויה ומחזיק מפתחות. פשוט מדהים הדבר הזה. מה שזה עושה לאמריקאים זה מדהים, הם נורא מעריכים זאת).

הסתובבנו בין האתרים הנוספים שלאורך האגם (בחניון הקמפינג, חופי הרחצה והמרינה השנייה), וחזרנו לכיוון לאס ווגאס.

הגענו ללאס ווגאס והחלטנו להסתובב עם הרכב בעיר. מצאנו מקום חנייה ענקי (בלאס ווגאס לא קימת בעיית חנייה, כל החניונים ענקיים ומרכזיים, פשוט בשביל שתמצא מקום חנייה בכדי להיכנס ולהמר). נכנסנו לחנות של "הרלי דיוידסון". מה זה חנות מה שראינו באורלנדו זה קטן, החנות פשוט

ע נ ק י ת !!! נכנסנו. בפנים כמובן תצוגת אופנועים ענקית ומרשימה. בנוסף בחנות. בגדים, חגורות, כובעים, חולצות. בנוסף פינת אביזרים לאופנועים. תיקים, נרתיקים, מושבים, וכו`.  והכל של הרלי. בפינה יש חנות של רהיטים של הרלי. שולחנות, בארים, כסאות הכול מגולף בעץ עם הסמל של הרלי. פשוט מדהים ומהמם. בקושי יצאנו מהחנות.

המשכנו להסתובב בלאס ווגאס והגענו לקניון בשם s Macy. קניון ענקי ובקלות ניתן ללכת בו לאיבוד, קומה לנשים, לגברים, ילדים ועוד. אבל המחירים. כן המחירים לא רק בשמיים בחלל החיצון.

מלון Treasure Island – השעה כבר 17:45. המשכנו ברגל להסתובב בסטריפ ונפלנו על מלון Treasure Island. בחוץ על הטיילת עמדו המון אנשים ונאמר לנו שלקראת השעה 18:00 מתחיל מופע הפירטים של המלון, מופע של 30 דקות. מהר נדחפנו כמה שיכולנו לחזית הצופה על המלון והמתנו להופעה.

בשעה 18:00 בדיוק החלה ההופעה, זהו מחזמר של שירים וריקודים בין פירטיות ופירטים הנלחמים בניהם. בחזית המלון ישנו אגם מלאכותי גדול עם גשר המחבר לכניסה למלון, בצד אחד בצמוד לגשר ולמלון ישנה ספינת פירטים. ומהצד השני מגיחה לה ספינת פירטים ענקים אשר תוקפת את הפירטיות במתחי אש וכל זה מלווה באש ועשן וקולות נפץ. הפירטיות תוקפות את ספינת הפירטים אשר טובעת (כן טובעת ממש) והפירטים קופצים לים ושוחים לכיוון הפירטיות המנצחות. הצגה מהממת וכל זה בחינם.

חזרנו למלון המומים מהמופע להתרחץ ולהתלבש לקראת ליל הסדר אצל הדוד של החברים שלנו.

הדוד הזמין כ- 45 מוזמנים לליל הסדר ולכן שכר אוהל אירועים גדול (ב- 1000$) שהוקם בגינה בתוך הבית תוך שעתיים ע"י צוות עובדים של חברת ההשכרה.

ליל הסדר הועבר כהלכה ע"י חברים של הדוד מארץ שגם מטילים בארה"ב ובאו לחתונה. אין מילים לתאר את הארגון וההכנות שהדוד והדודה של רחל השקיעו בהכנת ליל הסדר. בסיום היום חזרנו למלון בסביבות השעה 01:30 והתכוננו ליום שלמחרת ( קניות וסיור רגלי בסטריפ עם המדריך משה, אח של רחל).

קניות בלאס ווגאס וסיור בסטריפ

היום החלטנו לעשות "קצת" קניות ולטייל בעיר ובין בתי המלון השונים.

אספנו את משה (משה הוא אח של רחל בת הזוג של מרקו שאיתם נסענו לטיול, משה מכיר טוב את ווגאס)

ויצאנו לחפש קניונים. הכנסנו כתובות ל- GPS ונסענו. קצת הסתבכנו אבל תיקנו את עצמנו מהר. מצאנו את קניון  OUTLET CENTER. קניון ארוך וענקי בסדר גודל של הקריון בארץ. עם מיטב המותגים היוקרתיים והחברות המובילות בתחום ההנעלה ועוד. בקניון חנויות נעליים של נייק, ניו באלנס, ועוד מותגים מהשורה הראשונה. קנינו נעלי ניו באלנס לילדים (רוכשים זוג נעליים השני בחצי המחיר).

המשכנו לקניון נוסף לקנות בגדים. בקניון מצאנו בגדים קצרים מכנסיים קצרות (כי הכל אצלנו הייה חורפי וארוך).

אחרי יום הקניות החלטנו ללכת לטייל בסטריפ. משה כיוון אותנו לכיוון מלון Caesas Palace.

מלון Caesas Palace – נכנסנו לתוך המלון כמובן דרך הקזינו. מלון ענק ומדהים וקל מאוד ללכת בו לאיבוד, ואנו הלכנו בו לאיבוד. משה ניווט ואיך שהוא הצליח להוציא אותנו לתוך טיילת רומית עתיקה עם ריצוף עתיק וחנויות יוקרתיות ומסעדות והטיילת מתפצלת למס` רחובות נוספים והתקרה שכל כמה זמן משנה את השמים מיום לערב. איזה עושר והשקעה של פסלים, מזרקות וכל זה עדיין בתוך המלון! בקצה הרחוב ישנה מזרקה עם פסלים שבכל שעה לערך יש מופע. השעה הייתה לקראת 20:00 ואז החלו אנשים להתקבץ מסביב למזרקה לראות את המופע. הפסלים שהיו במזרקה החלו לרדת ובמקומם עלו פסלים אחרים ואז החל מופע עם חזיון אור קולי ותאורה צבעונית ומופע לייזר, ואש ועשן. פשוט מדהים, אין מילים לתאר את המלון והמופע. משה אמר לנו שזה עוד כלום לעומת מלונות אחרים, אנו פשוט לא האמנו יותר יפה מזה? מה עוד יכול להיות. (למחרת נוכחנו לדעת שמה שראינו באמת קטן ).

ממלון Caesars Palace הלכנו לכיוון מלון Mirage. לראות את התפרצות הר הגעש. הגענו לחזית המלון.

מלון
Mirage  – המלון מואר בשלל מנורות ומדהים. בחזית המלון אגם מים מלאכותי ובו הר הבנוי מסלעים ומים זורמים ממנו. (כל רבע שעה יש מופע של התפרצות הר הגעש. עלות מופע כ- 15.000$). ההר מואר באורות צבעוניים כשלפתע מתחיל הר הגעש להתפרץ להתפוצץ ולירות לבה היוצאת מלוע ההר (מים המוזרמים בלחץ עם תאורה אדומה) מתפרצת ומתחילה לזרום לכיוון האגם שכולו מתחיל לעלות האש (מוזרם דלק הניצת באש) וכל האגם בוער. מחזה ממש מרשים ומדהים.

השעה הייתה כבר לקראת 24:00, חזרנו כולם למלון מחר יש עוד יום. קבענו עם משה "המדריך" למחר לטיול בסטריפ.

בבוקר קמנו קושי. נסענו והחלטנו את להמשך את הטיול בסטריפ, נכנסנו לחניון קומות מאחורי מלון Mirage. וקדימה לדרך.

מלון Mirage –  בחזית המלון על הסטריפ, ישנו אגם ובאמצע האגם עומד לו הר הגעש המפורסם. בכניסה. בתוך המלון יש מס` אטרקציות למלון. האחת נמצאת בפינה גדולה שבה מוצגת הופעת 2 האריות הלבנים מאחורי קיר זכוכית, אבל לא חיקינו כי ההופעה רק בעוד 40 דקות. ומופע הדולפינים והתפרצות הר הגעש.

בכניסה למלון בלובי. מאחורי פקידות דלפק הקבלה ישנו אקווריום מרשים מאוד וענק עם דגים. http://www.themirage.com/

מלון Venetian – הכניסה למלון מהסטריפ פשוט מהממת. מהסטריפ עולים על גשר לכיוון המלון כשמציידי הגשר שתי עמודים המפורסמים מוונציה, ושמשני ציידי הגשר ישנו אגם מים ובו שטות להן הגונדולות בין התעלות של ונציה.

נכנסנו למלון. הלם. תקרת המלון פשוט הועתקה כמו שהיא מאחת התקרות המפורסמות בוונציה. עולים לקומה ב` במדרגות רחבות ופוגשים מי אם לא את פבארוטי (פסל שעווה) שכולם עומדים ומצטלמים איתו.

בהמשך הכניסה לתוך רחוב מהמם של חנויות, מסעדות איטלקיות ועם תעלות מים וגשרונים למעבר מעל לתעלות וכמובן שבתעלות שטות להן הגונדולות, התקרה מוארת עם עננים. פשוט מהמם! בהמשך הרחוב הוא מתפצל למס` רחובות עם תעלות וחנויות לרוב. הגענו לרחבה גדולה וענקית (רחבה גם מאוד מפורסמת בוונציה) ובמרכז עומד לו פסל שיש לבן. כשמתקרבים טוב טוב מתברר שזהו פשוט אדם העומד כמו פסל ולא זז. ולא נשכח שכל זה עדין בתחום המלון ובקומה ב`.

ביציאה ישנו מסוע (שחס וחלילה לא תתעייף) הלוקח אותך לכיוון מוזיאון "מאדם טוסו". כבר בכניסה למוזיאון עומדים להם לא פחות מאשר הכדורסלן "מיקל ג`רדון" האגדי. ולידו "גופי", בכניסה למוזיאון יש את פסלה של הנסיכה דיאנה.

אנו החלטנו להמשיך במסע לכיוון הסטריפ. http://www.venetian.com/

מלון Paris – את מגדל אייפל של פאריז רואים מרחוק (הוא מועתק 1:3) הכניסה למלון מהסטריפ היא בין עמודי המגדל. נכנסנו למלון, ושוב כמובן הכניסה ישירות לקזינו. חצינו את הקזינו לכיוון הלובי. לובי ענקי וגבוה עם נברשות מהתקרה, הנברשות כולן מוארות ופשוט מהממות. המלכנו לכיוון הטיילת. בטיילת יש חנויות, בתי קפה, מסעדות צרפתיות, בתי מאפה עם קרואסונים ובגטים כשברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע צרפתית וגם כאן התקרה מוארת ואתה מרגיש שאתה בצרפת. נכנסנו לשירותים. חבל על הזמן כל ידיות מזהב, פרלה לקחה את המצלמה והמסרטה להנציח.

יצאנו מהטיילת לכיוון היציאה ואנו מול שער הניצחות שד` השאנזליזה בפאריס. פשוט העתקה אחד לאחד. ממש מדהים.

מלון Aladdin – הכניסה למלון מהסטריפ גם מרשימה. צוקים עם מפלי מים הזורמים והנותנים תחושה של כניסה למערות. המלון הבנוי בצורות של כיפות בסגנון מזרחי. נכנסנו למלון וגם כאן טיילת ענקית בתוך המלון עם חנויות, בתי קפה ומסעדות והכל בסגנון אלף לילה ולילה בבגדאד. הרחובות עם קשתות ועיטורים בסגנון ערבי. נכנסנו לאחד מבתי הקפה למנוחה קלה ולשתות קפה. לאורך הרחובות במלון ניתן לסייר בהן בתוך "ריקשה" ע"ג אופניים והנהג מוביל אותך בתוך סבך הרחובות בבגדאד.

בניין קוקה קולה –  בהמשך הסטריפ ליד מלון MGM ישנו בניין מרשים הבנוי מזכוכית בצבע ירקרק בצורת בקבוק "קוקה-קולה". נכנסנו לבניין שהוא מכמה קומות וכולו מוקדש ל"קוקה-קולה". ישנם דוכנים וניתן לקנות מוצרים עם סמל "קוקה-קולה" הכל מי ספלים, צלחות, מערכת לתה וקפה, חולצות, כובעים, כוסות זכוכית בגדלים שונים עם סמל "קוקה-קולה", בובות, דובונים ועוד אלפי פריטים עם סמל "קוקה-קולה". בנוסף ישנה משאית עמוסה בבקבוקי "קוקה-קולה". בנוסף הרוצים להפגין את כוחם בטיפוס הרים יש בבניין עמוד מיוחד לטיפוס.

מלון MGM – זהו מלון בצבע ירוק טורכיז וענק במוסגים של לאס ווגאס. כבר מהסטריפ רואים את גודלו. בחזית המלון עומד לו פסל ענקי של האריה של MGM. נכנסנו למלון ישירות לאטרקציה של המלון הלא הם האריות. יש קלוב ענקי מזכוכית שניתן לעבור במעבר מזכוכית בתוך הקלוב. והאריות והלביאות נחות וישנות להן. בנוסף ישנה חנות גדולה של לצעצועים לילדים בתוך ג`ונגל עם פינת ליטוף עם תוכים. בתוך המלון ישנה טיילת בסגנון אולפנים כשמעל מלא פנסי תאורה של אולפנים. בטיילת חנויות יוקרה, מסעדות ובתי קפה.http://www.mgmgrand.com/pages/index_flash.asp

מלון Luxor – זהו מלון גדול וענקי. המלון בנוי בצורת פירמידה (המועתקת אחד לאחד ממצריים) כשבראש הפירמידה בלילה יוצאת אלומת אור ענקית לכיוון השמיים. בחזית המלון פסלים מדהימים עם הספינקס האגדי ועמודים נוספים מהעיר לוקסור שבמצריים. הכניסה למלון היא בין רגליו של הספינקס, כשבכל פינה במלון פסלים מרשימים ומפלי מים, בתוך המלון העלייה לחדרים מתבצעת במעלית הנעה באלכסון לכול אורך דופן הפירמידה.

החלטנו להיכנס ולאכול בבופה של מלון לוקסור. עלות ארוחת צהרים 11$ לאדם. בבופה אכול כפי יכולתך. ואכן כך. ישנם מס` דלפקי אוכל, בופה ענקי רק לסלטים, ויש בו עשרות סוגי סלטים, בופה למנות עיקריות הכולל , בשר בקר, צלי, צלעות, עופות, אוכל סיני, אוכל מקסיקני, מוקפצים, ועוד תוספות של אורז, תפוחי אדמה מכל הסוגים, ירקות מאודים וכו`. ישנו בופה לקינוחים ובו גלידות, עוגיות מכל הסוגים והטעמים, עוגות מכל הצבעים והסוגים, ופירות. ובנוסף שתה כפי יכולתך גם פה עד שאתה לא אומר למלצרית די! היא לא תפסיק להגיש לך שתייה. http://www.luxor.com/index-flash.php3

יצאנו בקושי רב מהמלון, היינו מלאים ומדושנים והכי הכי עייפים מאוד. ביציאה מהמלון ישנה רכבת עילית שבשלב זה מגיעה רק עד למלון אקסקליבר ובעתיד תמשיך לשאר המלונות בסטריפ.

מלון Excalibr –  כבר מהיציאה מהרכבת שתי מחצרצים מלווים אותנו עד לכניסה למלון בהוד והדר ועם תרועות חצוצרה. על מלון זה דילגנו עקב העייפות ורצינו לראות מלונות יותר אטרקטיבי. אז המשכנו הלאה. http://www.excalibur.com/index2.php

מלון New York New York – מלון מאוד מרשים הבנוי בצורת המגדלים הענקיים של העיר ניו יורק. כבר בכניסה רואים את פסל החרות עם סירות המעבורות השטות מסביבו. בנוסף מסביב למלון ישנה רכבת הרים שלדעתי רק מי שיש לו לב ברזל יעלה עליה. ביציאה מהמלון בצמוד לסטריפ ישנו גשר מנהטן שהעוברים עליו מקבלים תחושה שמטיילים במנהטן כשבצד הגשר יש את הבתים מיוחדים למנהטן. בכניסה למלון נכון ניחשתם נכונה ישירות לקזינו. אנו הסתובבנו במלון עצמו אשר מלא ברעש, בהתחלה לא הבנו מה זה אבל אם מקשיבים שומעים את הרעשים של ניו יורק. את המטרו והרכבת העילית צפירות המכוניות וכו`. ישנם חנויות המוכרות כל מיני פריטים עם סמל העיר וכמובן חולצות וכובעים של MYPD המפורסמים. http://www.nynyhotelcasino.com/pages/index_flash.asp

מלון Bollagio – מלון גדול ומאוד מרשים בסגנון איטלקי, בחזית המלון אגם מים ענקי וכל רבע שעה יש מופע של סילוני מים מדהים המלווה במוזיקה של "אמה שפלן", מופע מהמם. אסור להפסיד גם ביום וגם בלילה.

הכניסה למלון היא ע"ג מסוע-נע הלוקח אותך על לכניסה למלון. בכניסה למלון כל האדניות מלאות בפרחים מדהימים וכולם אמיתיים. בתוך המלון בכניסה ללובי התקרה מדהימה. כל התקרה מפרפרים ופרחים ענקיים מזכוכית, בתוך המלון המון פסלים, בהמשך ישנו גן בוטני מדהים. בכניסה לגן מזרקה עם מים ופרחים, נכנסים לתוך הגן כשהתקרה מקורה בזכוכית שקופה ומעוטרת כמען חממה. בגן פסלים של ברבורים בתוך מים וכולם מעצים וגזומים ומעוצבים בצורה מדהימה. בנוסף יש בגן ערוגות פרחים בשלל צבעים, והכל פרחים אמיתיים. ישנה תמונה של הגנים באיטליה שניתן להצטלם אתה (והפעם ללא כסף), המשכנו מהגן לכיוון הטיילת במלון, לאורך הטיילת חנויות יוקרה עם מותגים בעלי שם והתקרה כולה מזכוכית שקופה ומעוטרת ואור היום משתקף דרכה. יצאנו מחוץ למלון לראות את מופע המים המדהים.

בית קפה הרלי דיוידסון – בין כל הריצות בסטריפ מצאנו באחת הפינות המרכזיות "בית קפה הרלי" חזית המקום מאוד מיוחדת, מעל הכניסה פורץ לו אופנוע הרלי ענקי את הקיר. ובצמוד לבית קפה ישנה חנות לממכר מוצרי הרלי כשבתקרת החנות ישנו מסוע-נע המגיע מבית הקפה חוצה את החנות וחוזר לבית הקפה ועליו תלויים אופנועי הרלי.

בצמוד לקפה הארלי יש קופת כרטיסים בשם Tix4Tonight המוכרת את כל סוגי הכרטיסים למופעים בלאס ווגאס בחצי המחיר לאותו יום. יש להגיע מוקדם למצוא כרטיסים. מקבלים כרטיסי אשראי ומזומן.
כתובת הקופה: Avenue near the Harley Davidson Café. פתוח כל יום מהצהרים עד 21:00.
למידע נוסף טל: 4868-849 (877)

לאחר היום המפרך, ובאמת מפרך הרגליים החלו להתנפח מרוב הליכה, בקושי עמדנו על הרגליים. החלטנו שזהו. מיצינו את היום אבל לא את הכול. החלטנו לחזור למלון לנוח קצת ולהתרענן.

קבענו עם משה המדריך להיפגש בערב ולראות את הדאונטון של לאס ווגאס בלילה. זחלנו לכיוון המלון למנוחה.

דאונטון – בערב אספנו את משה וקדימה לדאונטון לראות את מופע האורות. הגענו למה שהייה פעם לב ליבה של לאס ווגאס (עד אשר בנו את הסטריפ) שכיום יחסית שומם במהלך היום ובערב ישנו מופע האורות, חנויות, בתי קפה, ברים, מסעדות ובתי קזינו (4 המלכות, פרימונט ועוד). מה שעשו ברחוב הנ"ל פשוט הפכו אותו למדרחוב ענקי עם תקרה עגולה ועליה כ- 6.000.000 מנורות! כן, כן המספר נכון. בערב בשעות מסוימות מתחיל מופע אור קולי מהמם. השעה הייתה לקראת 22:00 וכולם אמרו לנו להתכונן ולהכין מצלמות. בהתחלה לא הבנו מדוע כולם עם הראש לתקרה, אבל מהר מאוד זה הגיע. לפתע כל האורות במדרחוב ההומה אדם כבו. ואז החלו להופיע על התקרה לייזרים עם מוזיקת פופ, והחל מופע אור קולי מהמם לכל אורך המדרחוב כשקולם העיניים על התקרה. מופע מדהים כשהקהל רוקד לקצב המוזיקה. פשוט מדהים.

חזרנו לדוד של רחל להיפרד מכולם ולהודות להם על האירוח המקסים וקדימה למלון. הגענו לחנייה ובזחילה בקושי הגענו לחדר לטפל ביבלות ובנפיחויות ברגליים.

מחר מחכה לנו נסיעה ארוכה ללוס אנג`לס. גם הזוג הצעיר, משה, ועוד 2 חברים נוסעים לבלות סוף שבוע בלוס אנג`לס. קבענו עם ניר להיפגש בלוס אנג`לס. (לינדה רכשה עבורנו כרטיסים ליוניברסל סטודיו ב-30$ דרך האינטרנט מעין כרטיס חבר כמו אצלנו נקודות בישראכרט).

מלון סטרטוספר –   Stratosphere– המלון נמצא החלק הצפוני של הסטריפ בלאס ווגאס והוא הבולט ביותר בעיר בזכות המגדל הגבוה ביותר בלאס ווגאס. בראש המגדל שתי מתקנים המיועדים רק לבעלי לב ועצבי "ברזל", אלו המתקן האחד הוא למעשה רכבת הרים, כן רכבת הרים בראש המגדל הנוסעת מסביב למגדל (לא למטה אלה בראש המגדל) והמתקן השני הוא קרון העולה ויורד לאורך עמוד בקצה ראש המגדל.

בראש המגדל ישנה מסעדה ומרפסת תצפית על כל לאס ווגאס. במלון כמובן קזינו ענקי, ובופה יחסית זול.

מצורף לינק: http://www.stratospherehotel.com/

רכישת כרטיסים להופעות בלאס ווגאס – http://www.showtickets.com/

האתר של נאוואדה – http://www.travelnevada.com/

מיהם חמשת המלונות הכי זולים ברגע זה בלאס וגאס

מהם אזורי הלינה הפופולריים בלאס וגאס ? ואילו מלנות נמצאים על יד אטרקציות מפורסמות בלאס וגאס?

יעדים בלאס וגאס

התגובות שלך

אתה צריך להיות מחובר לשלוח תגובה

מידע על יאיר טיולים

בוגר בית ספר לתיירות, עוסק במידענות תיירותית, פנאי ונופש, בתור תחביב אישי, במשך 15 שנה.
האתר משמש למידע אישי בלבד ואיננו אתר מסחרי.